Ķelnes uzbrukumu kopsaucējs nav ticība vai tautība, bet gan dzimums

Skärmavbild 2016-01-10 kl. 17.39.19”Jaungada nakts haoss Ķelnē bija plānots un organizēts”, – jau atkal medijiem atzīst Vācijas Tieslietu ministrs Heiko Maas. Mums pārējiem atliek gaidīt, kad beidzot vācieši noskaidros, ”kurš” un ”kā” šo haosu un seksuālos uzbrukumus vācietēm tika sarīkojis. Loģiski ministram ir taisnība, jo līdzīgi uzbrukumi sievietēm šajā ”Silvestra naktī” jeb 31.12., tika novēroti arī Francijā, Beļģijā, Zviedrijā un Somijā. Pagaidām esot zināms, ka ”daži ziemeļafrikāņi” ir izmantojuši sociālos tīklus, lai aicinātu savus domubiedrus pievienoties sieviešu vajāšanai Eiropas pilsētās. Tagad notiek vainīgo dzenāšana, aizturēšana. Kādā no iepriekšējiem ziņojumiem Ķelnes policija informēja, ka aizturētie esot ”galvenokārt no valstīm, kas atrodas Āfrikas ziemeļos” un lielākoties attiecoties uz ”patvēruma meklētājiem un cilvēkiem, kas uzturas Vācijā nelegāli”. Viens ir skaidrs – savākt visus pierādījumus šajās lietās laikam nebūs iespējams, jo policija Vecgada vakarā nav bijusi pienākumu augstumos.

Kurš šo nejēdzību organizēja? Vai tiešām paši patvēruma meklētāji, t.i., tie, kas vēlas palikt uz dzīvot Eiropā, paši sev raktu šādu bedri? Kāpēc bēgļiem vajadzētu nikni noskaņot pret sevi Eiropas publisko domu grābstoties, pazemojot un izvarojot savas mītnes zemes sievietes?

Kādā latviešu interneta saitā bija rakstīts, ka ziemeļafrikāņu bēgļi šādi ventilējot savas seksuālās alkas, kurām neesot piepildījuma. Tātad tiek atdzīvināta vecā pasaka par ”vīrieti dzīvnieku”, kas grābj un izvaro visus, kurus var izvarot. Kur nu vēl ”vīrietis – hiperaktīvais dzīvnieks – seksatlēts” no orienta. Izklausās ticami? Nē neizklausās viss.

Manuprāt aina nav tik viennozīmīga, kā ziņo Latvijas un Krievijas mediji (jau atkal redzam šeit putinistu propagandas āža kāju arī mūsu ēterā, diemžēl).

Vai nav tā, ka vecgada naktī organizētie bandīti nav 100% bēgļi, bet gan ”tādi, kas par bēgļiem izliekas”? Rezultātā – gavilē krievu putinistu mediji. Viņiem ”musulmāņu izvarotāji Eiropā” ir medus maize. Arī labējiem ekstrēmistiem šie notikumi ir kā sviests uz karstas pankūkas: jau sestdien Pegida sarīkoja demonstrācijas, lai magnetizētu vāciešu homofobiju jeb nepatiku pret iebraucējiem, ārzemniekiem zem ”nelietīgo patvēruma meklētāju” zīmes. Pie viena noderēja arī sabiedrības nepatika pret kancleres Angelas Merkeles imigrācijas politiku. Kaujas karogu vicina arī mūsu vietējie ”lepenisti” un ”putinisti”.

Pērnā gada laikā Vācija ir uzņēmusi 1,1, miljonu bēgļu. Neraugoties uz to, ka Vācijas un Zviedrijas valdības ik pa brīdim medijos informē sabiedrību ar tekstiem: ”pagaidām tiekam galā” vai ”viss būs labi”, fakti liecina par pieaugošu publiskās domas nepatiku masveida imigrācijas viļņa virzienā. Rezultātā Merkele tagad ir gatava mainīt savu nostāju un izstrādāt jaunu likumdošanu, kura paredz straujāku patvēruma meklētāju izraidīšanu no Vācijas, ja cilvēks veicis noziegumu vai uzturas valstī nelegāli.

Ķelnes notikumi ir sašūpojuši pasauli. Sašutums par to, kā tika ”apstrādātas” sievietes un meitenes stacijas laukumā Jaungada naktī ir pamatots. Nodarījums nav piedodams un pāri darītājiem ir jāsaņem sods. Taču paraudzīsimies uz notikušo nedaudz plašāk: sieviešu loma ir determinēta mūsu mūžīgi patriarhālajā sabiedrībā, kurā meitenēm jau sen piešķirta sekundāra loma. Viņas ir tikai vīrieša servisa institūcijas, kurām jāzina sava vieta pie plīts+ baznīcā un bērnu istabā un nav jāmaisās vīru un kungu runās un darīšanās. Ja kāda no mums uzdrošinās nepakļauties, tad Latvijas Tieslietu ministrija izstrādā pat pamācošas brošūras uz papīra un internetā, lai noliktu sievieti pie vietas.

Paradoksāli, ka pat XXI. gadsimtā, joprojām dzīvas ir dogmas par to, ka ”vīrietis ir virīlais, mūžīgais mednieks” un ”sieviete – vārgā, pakļāvīgā, padevīgā būtne”, kas neko nevar, nespēj un “sapņo tikai par savu princi” un “nākamā bērna tēvu”.

Tāpēc uzlikt roku uz kolēģes ceļgala sapulces laikā jau nav nekas šausmīgs kārtīgam džekam arī Latvijā, vai ne? Priekšnieka regulārie glāsti uz darbinieces pleciem vai ciešā apkampšanās ar slapjo buču taču arī ’”nav nekas slikts vai ne”? Sievietei tādas lietas ir jāiztur un jāuztver drīzāk kā apbalvojums nevis pazemojums arī Rīgā! Vai ne?

Brīdī, kad manāmi iedzēris priekšnieks balles laikā, cieši sagrābj mani aiz pleciem un velk augšā uz otro stāvu, kur viņš iecerējis mani cienāt ar vīnu, man neesot jāapvainojās… Par izvarošanām nerunāsim … lielākā daļa izvarošanas upuru cenšas par notikušo nevienam nestāstīt, jo arī mūsu sabiedrībā pastāv viedoklis, ka sieviete pati pie visa vainīga, jo ar savu izskatu ir izprovocējusi mednieku. Viņai taču – svārki bija par īsu! Kā redzat – seksuālie pazemojumi eksistē arī mūsu sabiedrībā. Tie ir norma. Kāpēc mēs brīnāmies par to, ka musulmaņu tēviņi nolēmj parādīt savu nepatiku pret Eiropu ar veco un pārbaudīto mehānismu – seksuāli pazemojot “viņu” sievietes? Eiropiešu veči taču ar prieku darītu to pašu?

Vai varam vienreiz sākt atklāti runāt par šo tēmu? Ja Ķelnes notikumi to ir iekustinājuši, tad paldies viņiem par to. Es tomēr gribu arī Latvijā (pēc kārtējās komandējuma dienas) aiziet uz viesnīcas restorānu un paēst vakariņas viena pati. Bez organizētiem pavadoņiem. Mierīgi ar cieņu. Tā, lai pie blakus galdiņiem sēdošie veči manu vientulību neuztvertu kā aicinājumu ”piesist man kanti”. Tā, lai mani liktu mieru, jo es esmu cilvēks (nevis tikai sieviete) pēc darba dienas.

Lai viena pati sieviete krogā, bārā vai deju zālē nenozīmētu latviešu vīriešu smadzenēs – ”oj, viņa grib!”, ”oj, viņa uzprasās!”, bet gan 100% klusumu un cieņu pret mani kā cilvēku. Pret cilvēku, kas var iet kur grib un darīt ko grib tāpat kā visi pārējie un tāpēc tikt respektēts.

Musulmāņu vīriešiem pasaule ir uzkrītoši sadalīta: vīriem pieder visa pasaules telpa, bet sievietēm – ierobežots aizgalds, kas aizklāts ar lupatām. Sievietes šajā loģikā nav cilvēki, bet mājdzīvnieki, kas labāk vai sliktāk dresēti apmierina priviliģētā dzimuma vajadzības. Ja sieviešdzīvnieks izraujas un neklausa, tad sods (galvenokārt) mēdz būt seksuāli pazemojumi.

Man ir nācies noskatīties, kā svešs vīrietis paliek nikns, ja es nevēlos ar viņu sarunāties uz ielas un draud nodzēst savu cigareti uz manas rokas. Nikni skatieni kā pļaukas pavadīja mani kā sievieti Tuvējo austrumu valstīs brīdī, kad es (ejot pa ielu) nevēlējos apklāt savus garos matus un seju ar tumšbrūnu kapuci. Katrs otrais taksometra šoferis Kualalumpurā nenogura paziņot, ka ir gatavs ar mani precēties, lai gan es viņiem šādu priekšlikumu netiku izteikusi. Biju tur komandējumā un braucu viena pati, bet sievietes tā nedrīkst darīt. Pat Latvijas Tieslietu ministrija turpina izplatīt murgus par dzimumu attiecībām, ierādot arī latviešu sievietei mājdzīvnieka statusu modernajā laikā Latvijā. Ko nu vēl brīnīties par Ķelnes birģermeisteres Henrietes Rekeres murgiem, kurus viņa izplatīja pēc traģiskās Jaungada nakts un piedāvāja ieviest vācu sievietēm ”pieklājīgas uzvešanās kodu”, lai neizaicinātu ārzemju vīriešus sevi izvarot vai apgrābstīt.

Viņi neakceptē, ka mums ir kopīga skatuve un vienota pasaules telpa, kurā mēs visi uzturamies vienlaicīgi un nav godīgi sievietes ierobežot. Vai mūsu vīrieši to akceptē?

19 thoughts on “Ķelnes uzbrukumu kopsaucējs nav ticība vai tautība, bet gan dzimums

  1. Es reiz nokavēju vilcienu, kam mani vajadzēja aizvest no Stokholmas un Mālungu un rezultātā vairākas stundas pavadīju stacijā un tās apkārtnē ar kādu jaunekli no Āfrikas (valsti neatceros), kas arī gaidīja vilcienu šķiet uz kādu Norvēģijas pilsētu. Un visas šīs stundas viņš man vilkās pakaļ un klāstīja, cik ļoti viņš mani gribot. Taču viņš vismaz nelietoja rupjus vārdus un nepalaida rokas. Kā viens otrs vietējais.
    Un, jā, par šīm situācijām ir jāraksta kaut vai tāpēc, ka, pat ja it kā nekas tāds nenotiek, sajūta, ka nezini, ko iesākt, pašcieņu neuzlabo. Piemēram, ko iesākt, kad onkologs paziņo, ka, ja negribi nonākt atpakaļ uz galda (lai operētu krūtis trešo reizi), vajag dzemdēt bērnu, un, ja negribi to, tad vismaz reizi nedēļā kārtīgi nokniebties? Mamma pēc tam teica, ka vajadzēja ģērbties nost, sak, uz priekšu dakter! Un tagad, es par gēnu lomu zinu pietiekami daudz, lai jau sen varētu aizmirst dakteri-idiotu, bet ….
    Un, jā, tieslietu ministrijas materiālus vajadzētu nevis klusiņām nobāzt tālākajā plaukātā, bet publiski sadedzināt doma laukumā (varbūt pat burtiski), jo vainas sajūta, ko izjūt upuris, ir vēl nopietnāks iemesls, kas dzimumnoziedzniekiem ļauj netraucēti turpināt savas aktivitātes. Īpaši pedofiliem, jo šajā gadījumā vainas sajūta nereti ir jāpārvar ne tikai meitenei, bet arī viņas mātei (ja māte par to vispār kādreiz uzzina).

      • Un vispār, kā tāda “tikumības grozījumu” garā audzināta mātes, kurām ir iedzīts galvā, ka viņām ir jāzina sava vieta, spēs aizsargāt savas meitas? Jo skola tās aizsargāt nevarēs tās aizsargāt to pašu tikumības grozījumu dēļ. Protams, valda viedoklis, ka pilnīgi pietieks, ja pateiks, ka nevajag iet līdzi onkulim, kas sola parādīt kaķēnus, kucēnus, multenes, pacienāt ar konfektēm utt. Bet visus variantus nenosauksi, un tā var būt arī tante, kas aizvedīs pie onkuļa. Turklāt tādā vecumā, kad ir aktuāli kaķēni un kucēni, īpaši, ja vēcāki tos negrib nopirkt, var izrādīties grūti tā vienkārši saprast, kāpēc tos nedrīkst iet skatīties. Vienīgā iespēja ir izstāstīt, ka tādi pedofili, ko viņi grib, un ka viņiem ir dziļi nospļauties par jebkuru citu, izņemot sevi, un, ka tādi cilvēki ir vissliktākie no visiem.

  2. Jā, protams ka arī mēs, latviešu vīrieši esam “cūkas”, jau neskaitāmas reizes dzirdēts (kaut gan varu teikt ka nekad neesmu uzmācies sievietēm uz ielas, kur nu vēl palaidis rokas, bet labi, labi, arī esmu cūka tāpēc ka neesmu ievērojis sievietes “jūtīgo dvēseli”… tiesa, nesaprotu kāpēc nevar vienkārši pateikt! Bet labi, cūka, cūka jā). Un jā. arī mūsu vidū ir varmākas, arī mums ir visas tās problēmas. Kā arī protams ka “musulmaņu izvarotājs”, un turpmākās migrācijas attīstības neizbēgamas palielināšanas gadījumā Eiropas sabrukums ir medusmaize Kremļa ruporiem, tas skaidrs.Taču “viss arī pie mums tāpat ir slikti” tomēr nenozīmē ka jāpadara vēl sliktāks, jo skaidrs ka “nekad nav tik slikti ka neiespējami vēl sliktāk”. Jo skaidrs ka jaunekļu bari kuri ieradušies Eiropā, vēlas tēlot “alfa tēviņus”, domāju skaidri iemesli, ieskaitot arī elementāru sadzīviskas skaudības izraisītu “mazvērtības kompleksu”. Bet – upuri neinteresē ka šo situāciju izmanto agresīvas lielvalsts rupori, vai apstāklis ka arī “baltie” ir tādi paši.
    Un te nu manuprāt pilna atbildība jāuzņemas mūsu mīļajiem, varenajiem eirokrātu politiķiem. Jo situācija ar cilvēku kontrabandu sāka attīstīties jau divus vai vairākus gadus iepriekš. Kāpēc gulēja?
    Un kāpēc joprojām guļ? Vai tad nav skaidrs ka pavasarī ieradīsies vēl divkārt vairāk migrantu, un tālāk aritmētiskā progresijā? Jo pilnīgi objektīvi neizbēgami – vēl vairāk iebraucēju – vēl vairāk ekscesu. Nu tas skaidrs. Un, attiecīgi, vēl laimīgāki Kremļa rupori.
    Un kāpēc vācieši bija iedomājušies ka kā bēgļi ieradīsies “svētdienas skolas audzēkņi)?

    • Par vīriešiem ir tā, ka visa mūsu patriarhālā sistēma un sadzīve ir iekārtota tikai vīriešu ērtībai. Pieņemu, ka Jūs pat neapzināties cik grūti sievietei ir šajā sistēmā dzīvot. Kāds gudrs cilvēks man teica, ka priviliģētie neredz savas ērtības. Lai tās ieraudzītu, ir jāiesēžas kaut uz vienu dienu invalīda krēslā un jāpabraukā pa Rīgu, piemēram, lietas kārtojot.Tad pekšņi kļūst skaidrs, ka pastā iebraukt nevar, ka sabiedriskais transports ir ļoti “grūts”, ka kafejnīcu nevar apmeklēt utt. Neesmu nekāda vīriešu nīdēja un ļoti labi zinu, ka mani draugi un ģimenes locekļi nepieder “vīriešu -cūku” kategorijai. Visi nav tādi un feminisms (normālā izpausmē) ir tieši šis nevienlīdzības saskatīšana un centieni šo nevielīdzību likvidēt. Tāpēc feminisms ir zviedru trīs vadošo partiju oficiālā līnija. Latvijā (kas šajā jomā ir Krievijas iespaidā joprojām) runāt par feminismu nedrīkst. Tas ir tabū. Vāciešiem ir vainas apziņa un tā viņus iegāza.

      • Labi, tas ir diskutējams jautājums. Ja varētu teikt – “normāls jautājums”, kas – jā, lai arī ne tuvu nav sekmīgi atrisināts, saprotu jau, bet teiksim tā, pamazām tomēr manuprāt “evolucionē”. Tas taču tomēr jāatzīst.
        Kas mani mulsina, tad lūk kas – kāpēc eiropiešu feministes vienlaicīgi ir arī migrācijas atbalstītājas? Nebūt neuzskatu sievietes par naivām, nesaprotošām, bet kāpēc feministes nevēlas atzīt pašsaprotamo ka zem šifra “bēgļi” ierodas un ieradīsies neskaitāmi cilvēku kontrabandistiem samaksājušie “laimes meklētāji”? Tas taču ir tik elementāri! Ja būtu vidējais dēls kādā patriarhālā sabiedrībā, kur tēva īpašumu mantos vecākais, bet man tik un tā būtu jādodas prom, bet tuvējās pilsētas sola tikai plānu garoziņu, bet pavērtos aizraujoša iespēja dzīvi mainīt, ierodoties “leiputrijā”, tad kāpēc to neizmantot? Protams, protams, ir arī tiešām bēgļi, ir, bet… atcerēsimies atkal vēsturi – ļoti liela Amerikas kolonizatoru arī atbilda bēgļu statusam. Nu jā, aizrunājos, par feministēm – ja lieliski saprotot ka “vīrieši ir cūkas”, tad kāpēc feministes iedomājās ka migranti pret “laipni lūdzam” izturēsies ar pateicību, ņemot vērā ka nākuši no sabiedrībām, kur vispār īpaši neuzklausa sievietes?
        Sekojoši, vai tad liberālās feministes neizdomājas ka Eiropā šobrīd esošās iedzīvotāju etniskās struktūras pārveidošana pirmām kārtām sagraus tieši liberālismu un feminismu – jo pilnīgi loģiska ir gan tā dēvēto “neonacistu” (zem šā apzīmējuma pabāžot “baltos”), aktivizācija, gan arī islāma radikāļu aktivizācija? (Starp citu, starp nacismu un šariatu nemaz nav tāds bezdibenis, abi principā līdzīgi… bet tā atkal cita tēma).
        Pat ja “viņi” visi nav radikāļi, taču vienalga neizbēgami feminisma vienlīdzības princips cietīs. Nu tam taču jābūt skaidram.

        • Domāju, ka jūs nepareizi saprotat jēdzienu feministes. Es arī esmu feministe (tas man liekas normāli) un mani ģimenes locekļi tāpat ir feministi (kā visi moderni cilvēki šodien) un visi draugi arī.Nav tā, ka mēs būtu velkomisti. Nepavisam nav.

          • Jā, atvainojos, nebiju konkrētu domājis tieši Jūs. Bet velkomistu demonstrācijās vasarā pārsvarā tomēr bija redzamas labi tērptas sievietes. Tāpat – varbūt stereotips, jā piekrītu, bet vai principā nepatiess, ka velkomisti – kreisie, liberāļi, bet kuri vēlas lai migrantu plūsma tiktu apturēta – konservatori, ksenofobi un pat rasisti (rasisms vispār ir tikai izglītības trūkums). Vienlaikus (un tas manuprāt visperversāk) velkomisti ir īstie ES patrioti! Vai tad būt ES patriotam nozīmē atbalstīt dažu vadošo eirokrātu šodienas iegribas?
            Kāpēc šodien tieši “liberāļi” vēlas pieņemt cilvēkus kuri auguši konservatīvā vērtību sistēmā? Bez tam, skaidrs ka tā arī ir “dieva dāvana” neonacistiem. Ir, jā. Un kāpēc eirokrāti – ar labāko Eiropas augstskolu diplomiem – neapzinās tik vienkāršas patiesības?

    • Ņemsim, sabiedības veselības rādītājus, kas atklāj dažu labu interesantu tendenci. Piemēram, ja vidējais sieviešu dzīves ilgums pie mums ir ne pārāk spožs, tad vīriešiem tas ir štruntīgs…. Un galvenā problēma ir jaunie vīrieši, kas, īpaši dzērumā, nodarbojas ar ātrumsacīkstēm, lekšanu uz galvas peļķēs utt. Kur dāmas? Es nesaku, ka dāmām tas ir jādara, tieši otrādi, bet audzināšana nepārprotami klibo.
      Dāmas, protams, iegāž vēl PSRS laiku mīts, ka pēc grūtniecības liekie tauki ir neizbēgami, un mazliet jaunākais: ka estrogēns tevi pasargās, taču iegāž ne tik ļoti. Tiesa kļūs interesanti, kad sāksies izpausties apstāklis, ka jaunas meitenes pie mums smēķējot cītīgāk, nekā puikas, un arī rūpes par veselību pie mums nereti izpaužas pēc neizglītoto cilvēku scenārija: ekstrēmas diētas un šarlatāni….

    • Bet par to, ir vai nav latviešu vīrieši cūkas, tad neatkarīgi no tā, cik runātīgas ir sievietes, mēli tomēr derētu pievaldīt. Es nemaz nerunāju par komplimentiem (sev?), kas tiek izteikti ar piedāvājumu nokniebties/atsūkāt vai svilpšanu no mašīnas, bet kāpēc, piemēram, ir daudzi vīrieši nespēj (?) izteikt vārdu krūtis? Ja jau izlēmi par to parunāt? Pupi, buferi, tesmenis, silikons…..
      Un, aptauju pati nerīkoju, bet, ja taisnība, ka 4/5 Latvijas vīriešu pametīs savu sievieti, ja viņai būs veikta mastektomija, tad vismaz tos vīriešus par cūkām saukt būtu viņiem liels pagodinājums.

  3. Paldies. Saprāta balsu arī pēc Ķelnes Jaungada “svinībām” ir maz. Vismaz Latvijas publiskajā telpā kārtējo reizi dominē histēriska ksenofobija un klikšķus medījoši dzeltenie portāli no vienas puses un pārprasts politkorektums no otras puses.

    Papildus jautājumam, kāpēc imigrantu grupa(s) sarīkoja ko tādu, kas nāk par labu tikai un vienīgi AfD, UKIP, Nacionālajai frontei u.tml. Eiropas partijām, man ir vēl viens – ir ziņots, ka uzbrucēji bijuši alkohola reibumā un / vai citu apreibinošo vielu ietekmē. Taču musulmaņu zemēs, no kurām šie uzbrucēji nākot, alkohola lietošana ir vai nu ierobežota, vai pat aizliegta. Jūs esat bijusi vairākās Tuvo austrumu valstīs, kādi ir Jūsu iespaidi par musulmaņu attiecībām ar alkoholu? Vai versija par “piedzērušiem arābiem” izklausās ticama?

    • Atļaušos nedaudz iejaukties, nevaru garantēt informācijas patiesumu, taču jau divtūkstošo pirmajā pusē lasīju interviju ar vienu libānieti, kurš savulaik tur strādājis par viesmīli, un intervijā viņš apgalvoja ka lielākās grūtības viņam esot bijušas ar jaunekļiem no stingrās Saūda Arābijas, kuri uzdzīvojot kā “norāvušies”. Bet protams, neatceros vairs kur bija šī intervija, un kā jau teicu, nevaru garantēt tās adekvātumu.
      Bet vienkārši loģiski paanalizējot cilvēka dabu (bet tā mums visiem vienāda, neatkarīgi no rases vai reliģijas), tad kāds tur brīnums? Taču piemēram – mēs paši, “padomju puritānisma” rāmjos auguši, kad nokļuvām dažādos baros, vēlme izcelties, un ja īpaši ja patālāk no dzimtās mazpilsētas – ko darījām? Protams, nezinu par Jums, bet personīgi biju tieši tāds stulbs teļš.
      Kāpēc domājam ka arābi savādāki? Reliģiskie priekšstati… lūk, kā princips, tikai kā princips – atcerieties kā Oliņiete ar Andžu pamatoja “grēka” nepieciešamību “tā kunga acīs”.

      • Ir muļķīgi uzskatīt, ka tas ko dara “no striķa norāvušies” muslimu jaunēkļi, kurus ģimene iesūtījusi Eiropā, lai pēc tam turpu nogādātu arī bēgļa māti, māsas, māsas vīrus, tantes, tēvočus un onkuļus ir tikai orienta vīriešu problēma. Jā šie puišeļi, kuri slēpj savus gadus un ierodas Zviedrijā uzdodoties par bērniem, ir pārpludinājuši karalisti. Likums liek “bērnus” pieņemt. Medicīna nevar noteikt cilvēka vecumu. Tāpēc imigrācijas dienestam ir grūti pateikt cik šim puišelim ir gadu 17 vai tomēr 19. Viņi visi uzdodas par “bērniem” un var palikt Zviedrijā, taču izglītības viņiem nav un bari jeb bandas no pašu “bēgļiem” ir viņu vienīgā sabiedrība. Kas notiek pēc tam? Pēc tam “kāds” viņus noorganizē savu interešu vārdā un pazemot zviedru meičas mūzikas festivālā 2 gadus pēc kārtas laikam ir dikti patīkami…

        • Protams ka nav tikai “orienta” vīriešu problēma vien! Ne gluži pa tēmu, bet vēlētos arī vēlētos nedaudz norādīt uz paša termina “orienta cilvēks” nepilnību, jo atļaušos domāt ka arābi tuvāki eiropiešiem ne kā piemēram, korejiešiem. Un protams, te atkal vispārinājums, bet saulainajā LA vai dinamiskajā NY vari pa “austrumaziātu” kvartāliem tomēr pārvietoties relatīvā drošībā arī vakara stundās.
          Domāju te tomēr akcents jāliek uz reliģiskajiem priekšstatiem. Ja kā reliģijas pamatpostulāts ir “vienīgā pareizā bet visi pārējie izskaužami maldi”, tad vienkārši neizbēgami ka uz “neticīgajiem” skatīsies no augšas. Neizbēgami. Un ja piedevām vēl uzskata ka “bezdievji” dzīvo labāk kā patiesi “:īstenticīgie”, tad augstprātīgais nicinājums pārvēršas agresīvā naidā, ar visām no tā izrietošajām komplikācijām. Atkārtoju – vienkāršots vispārinājums, un tikai viens no faktoriem.
          Skaidrs ka ar izglītību un kultūras izpratni šo negāciju iespējams mazināt. Kā tas šodien vērojams kristietībā, kas arī sevi taču principā postulē kā “vienīgo patieso”, bet šobrīd ne drastiski. Nu jā, bet nedomāju ka “tautu staigāšana” veicinās brīvību un toleranci.
          Jā, par “Likums liek “bērnus” pieņemt” – nesaprotu, “kosmiskā hierarhija”, vai nodiktējusi negrozāmo likumu?

    • Esmu daudz tur bijusi, manu paziņu vidū ir muslimi, viņiem ir savi apreibināšanās liīdzekļi un ūdenspīpes ar pareizo pildījumu. Alkoholu viņiem nemaz nevajag. Rietumu sievietes viņu izpratnē nav vērtība. Tās var iemīt zemē. Ar savējām ir mazliet citādāt, taču ne daudz labāk.

  4. Ne jau tikai īsi svārki u.tml. uztrauc jauneklīgos “bēgļus”.
    Ne tik sen Norvēģijā no darba tika atlaista TV žurnāliste,
    kas bija atļāvusies vadīt raidījumu ar krustiņu kaklā…

    “Kurš šo nejēdzību noorganizēja?” (Vai varbūt: ĻĀVA TAI
    NOTIKT?). Lai kas tas arī nebūtu, mērķis vismaz daļēji
    sasniegts: Vāciju pārņēmusi baiļu un nedrošības sajūta,
    ko vairo arī policijas un mēdiju savādā rīcība.

    Paldies Dievam, neizdevās izprovocēt vīriešus stāties
    pretī desmitkārtīgam pārspēkam. Protams, cieš arī
    viņi.
    Tas bija uzbrukums ne tikai sievietēm vien.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s